Verzending Informaties

 Verzending en leveringstermijn

  • Welke betaalwijzen worden aanvaard? Zijn die veilig?

U kunt uw aankopen betalen met een kredietkaart (MasterCard - VISA) of een bankkaart (Bancontact/Mister Cash - Maestro-Giropay).

Alle betalingsgegevens en transacties worden volkomen veilig verwerkt via het Ogone/Ingenico-systeem.

 

  • In welke landen kan de chocolade worden geleverd? 

Wij kunnen uw bestellingen over de hele wereld leveren. Als een land toch niet in de lijst met bestemmingen opgenomen is, kunt u steeds contact met ons opnemen, zodat we het land alsnog kunnen toevoegen.

 

  • Hoeveel bedragen de verzendings- en leveringskosten?

Voor verzendingen in België bedragen de kosten € 5 (B-Post, levering binnen de 3 tot 8 werkdagen).

Voor verzendingen naar Frankrijk, Luxemburg, Nederland en Duitsland: € 8 (B-Post, levering binnen de 3 tot 8 werkdagen).

Mogelijkheid tot expresverzending via Fedex (levering binnen de 2 werkdagen). Tarief afhankelijk van het gewicht en de bestemming.

Gratis levering vanaf € 50, uitsluitend voor verzendingen in België, Frankrijk en Luxemburg.

Voor andere landen zijn de tarieven afhankelijk van het totale gewicht van het pakje en van de prioriteit van de verzending (Fedex – levering binnen de 2 tot 4 werkdagen). U kunt steeds de kosten simuleren door de gewenste bestemming te selecteren.

Wij stellen alles in het werk om u de chocolade in optimale kwaliteit te bezorgen. Daarom behouden wij ons het recht voor om de verzending bij hoge temperaturen uit te stellen.

 

  • Worden bestellingen ook in het weekend verzonden?

Neen, helaas niet.

 

  • Wat als ik niet aanwezig ben op het moment dat de chocolade wordt geleverd?

De pakjesdienst zal een bericht voor u achterlaten. Indien de chocolade door B-Post wordt geleverd, kunt u het pakje afhalen in uw postkantoor. Indien de chocolade door Fedex wordt geleverd, zal u worden gevraagd een afspraak te maken voor een tweede bezoek.

 

  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Jazeker. U hoeft in dat geval enkel het gewenste leveringsadres in te voeren.

 

  • Kan ik mijn pakje online volgen?

Ja. Zodra uw bestelling werd verstuurd, ontvangt u van B-Post of Fedex een traceernummer.

 

  • Moet ik douanekosten of belastingen betalen?

Alle kosten zijn inbegrepen in de verzendingskosten.

 

  • Ik wil mijn bestelling als geschenk laten afleveren. Is het mogelijk om geen factuur bij het pakje te steken?

Jazeker. Gelieve dit dan duidelijk op het contactformulier te vermelden of een e-mail te sturen naar info@dolfin.be.

 

  • Kan ik een boodschap laten afleveren bij mijn bestelling?

Jazeker. U kunt ons bij de bevestiging van uw bestelling een boodschap sturen via de daarvoor bestemde link. Wij zorgen ervoor dat uw boodschap samen met de chocolade wordt afgeleverd.